lördag 30 oktober 2010

Jobb och dans

Haft dygnsskift på jobbet och just kommit hem.skönt! Fick ett konstigt "anfall" på jobbet så trodde ett tag att jag skulle få ringa ambulans samt en kollega att komma och ta vid och jobba. Fick extremt ont i lungorna/bröstregionen och det strålade ut i ryggen och höll på så i ca 25 minuter innan det började klinga av. Det gjorde så ont så kunde inte sitta still eller ligga utan fick vandra omkring och försöka visa så lite som möjligt åt mina brukare som var där. Hade aldrig kunnat köra själv i det tillståndet. Dock gick det över och nu har jag bara ett tryck över bröstet kvar och tungt att andas (men det är ju inge ovanligt)Ringde i allafall jouren för att höra vad det kunde vara och dom ville ju givetvis att jag skulle komma dit men se det har jag ingen lust med alls. Ska ju ha några vänner/kollegor här i kväll och sen gå ut på cleo som börjar med nåt nytt i kväll från 30 år så vi ska kolla läget lite :) Lovade snällt att komma in om det kom tillbaka.

Hade gjort ett travsystem som jag skulle lämna in men då jag kom till kiosken så hade jag helt fel lapp med mig och jobbade sen så kunde ej åka tillbaka. J-vlar om det visar sig att jag skulle varit millionär nu! GRR
tror inte jag törs kolla.
Lev och Må som Arvid skulle ha sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar