torsdag 7 oktober 2010

kväll

Zambo ville absolut inte ut och resa och gå in i någon bur. Han kanske trodde att han skulle till Gunnarsbyn och behöva vara ute 4 veckor och fånga egen mat igen. Han spretade med alla ben och klättrade på mig med klona utspärrade och är glad över att jag lyckades hålla dom från ansiktet. Inte alls kul att behöva bråka med honom och tvinga in honom i buren :( gick dock tillslut. Åkte till mamma och tror han finner sig väl till rätta där. Har givetvis ringt i kväll och frågat hur det går, om han ätit, bajsat, sovit och rapat  (skojar) Om jag någonsin får barn så tror jag att dom kanske blir liiiiiiiiiiiiiiiiiiite överbeskyddade.

Åkte till stallet och hälsade på Fakiren som nu är utdömd :( Tittade på dom nya hästarna och då Pernilla red, surrade lite, åkte och handlade och har tittat på robinson. Nu mår jag illa pga massa glass, har gått alldelens för mkt så har ont i lederna och är hyfsat trött efter en intensiv dag. Nu snart bok och säng och i morgon Sthlm. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar