lördag 9 oktober 2010

Sthlm dag 1

Resan ner gick bra och satt väldigt nära självaste Rolf Lassgård och det gjorde en viss vän rätt avundsjuk ;) Vi satt uppe och kollade på idol, tog en grogg och såg på gamla kort. Somnade väldigt sent i Annas och Pers skrubb och sov sen som ett barn då jag väl somnade. Per kom in 0930 på morgonen och skrek: Det här är inget sjukhus! upp och hoppa! Fick en riktig hotellfrukost och därefter åkte vi in till stan och jag shoppade järnet och det förvånar nog inte någon. Jag och Anna tog en fika på kulturhuset och sen shoppade vi lite till. När vi kom till den sista gallerian hade Linda inte många liv kvar. Per gjorde en mkt god middag med vin till mig, Anna och Petter (kompis till Per) Vi hade några planer på att gå ut i kväll men dom planerna tyckte mina fötter och leder att vi skulle överge och inte mig emot. Nu ser vi lite hockey, tar ett glas vin och tjattrar om chipsbussar och pratar om andra seriösa ämnen. Är totalt oöverens med Annas bärbara dator som inte ens har en mus så därför slutar jag här.
Trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Halloj! Ser du min gubbe där någon stans, så ser du inte i syne =) Han är där med sitt jobb, men åker hem idag söndag. Låter som du har fullt upp med trevligheter. Kram Moster E

    SvaraRadera