torsdag 14 oktober 2010

Första snön

Vaknade till en vit värld. Alldelens för tidigt för snö och helst med tanke på att jag kör omkring med sommardäck som verkligen har gjort sitt. Lillebror ska byta däck åt mig i helgen och tills dess får man väl köra oliiiiiiidliiiigt sakta eller inte alls. Visst blir det ljusare och lite mysigare med snö än med regn men tycker vi har alldelens för mkt vinter och kyla och julen kommer alldelens för ofta.

Fortfarande en träningsvärk som lätt vunnit träningsvärks SM. Bara jag råkar pendla med armarna så hugger det som bara den, för att inte tala om bröstmusklerna. Känner mig dock inte lika snubig och träningsvärk går ju över. Har dock fortfarande rätt ont i fotleder och i fötterna och ska träffa ortopeden i sluten av månaden för bedömning- vill INTE operera!

Idag blir det lghvård, klädvård och ev en sväng till solariet. Känner mig inte helt frisk så blir rätt stillsamma aktiviteter.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar