torsdag 28 oktober 2010

Onsdagen bestod av jobb, mat, tv och hårklippning. Var väldigt ekonomisk och klippte mig själv. Vet dock inte hur det ser ut där bak men helt ok det jag kan se :) behöver egentligen klippa en bit till och helst hos en frisör men det får vänta lite. Är såå sugen på att färga det mörkrött som Linda (som var med i idol) har. Är såå himla snyggt och haft rött/brunt förut och trivdes bra i den färgen. Problemet är bara att färgen inte vill stanna i mitt hår och därför blir det rätt dyrt att hålla på och färga hela tiden samt att det sliter.

Nu är det torsdag och ska bege mig mot sunderbyn snart och träffa ortopeden. Känner mig en aning nervös om vad dom ska göra åt foten. Efter ortopeden är det droppdax så blir några timmar i sunderbyn.
ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar