söndag 17 oktober 2010

Träning

Vet inte riktigt hur det gick till men hade visst bestämt träff med Maria på gymmet idag kl 10. Ställa väckarklockan för att åka och träna borde nästan räknas till galenskaper. Var dessutom tvungen att klämma en smörgås innan för t.o.m jag inser ju att man måste ha nåt i maggen då man ska bygga muskler :)
Maria var dessutom dopad eller tror det kallades för sovmorgon (Felix hade sovit till 07 20) så hon var ju mer än alert och på trycket. Själv var jag nog inte riktigt vaken och tror ändå jag föredrar att träna på kvällen.

Åkte och solade e träningen och tydligen var det nån slags happy hour. Hade petat i tior för 24 minuter innan jag hann se det så nu har jag ett slags rosaskimmer över huden...grisskär kallas det. Åt lunch och vilade en stund med Zambo och nu ska jag hoppa i duschen och sen åka och fira moster som blir ännu äldre idag än vad hon var igår. I morgon blir det ärenden och tvättstuga innan jobb 15-15.
Ha en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar