lördag 16 oktober 2010

vinterskrud

Nu har Raffe fått på sig vinterskruden och är nypumpad och nytankad. Dock tycker jag mig höra något konstigt ljud efter däckbytet... Borde tvätta av honom och ge honom en service också men det får vänta lite för annars kan han ju bli bortskämd och bortskämda bilar är inget att leka med!

Vad ska man göra i kväll då? Känner att jag har nåt i kroppen och är trött och snuvig så orkar def inte gå ut och röja men samtidigt blir jag så oerhört uttråkad och rastlös över att inte göra någonting. Hade varit himla trevligt att åka till Boden med P och A och få träffa bodygarden och höra dom uppträda men orkar nog inte med hysteriska, glada festprissar idag. Fick ett riktigt sug efter att spela gitarr idag och det är ju typiskt då jag måste stränga om gitarren och inte har några strängar hemma. Måste fixa det snart. Tänk om det fanns hemkörning på en riktigt iskall Thriller och tillhörande läsk till det. Borde verkligen dammsuga för börjar nästan ta fel på dammet och katten men det är så mkt man borde. Sola är också en sak jag verkligen borde göra för jag är nog blekare än en död just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar