måndag 4 oktober 2010

Läsardag

Röd Ryamatta bortskänkes med diverse tillbehör i och avger även konstiga aromer. Kom och se! ;) Min nästa matta blir inte en ryamatta i allafall. Måste nog till Rusta och kika nån dag.

Haft en otroligt slö dag där jag och kissen befunnit oss under täcket till största delen. Helt inne i en bok och har svårt att slita mig och är mysigt ligga och läsa då det stormar ute. Min kära mor var gullig och lånade ut sin tvättmaskin då det ej fanns tvättider så har varit dit och hämtat ren tvätt samt ätit lite och spelat yatzy i vanlig ordning. Var även tvungen att handla då det inte fanns mkt ätbart här och katten ville def inte ha willys billiga kattmat ( ja ja... lite bortskämd är han) Funderar på att åka och sola men kanske gör det i morgon.  Idag då jag tankade var jag tvungen att tanka där man tankar med visakortet då det stod en buss parkerad på den pumpen där man går in och betalar. Första gången jag gör det, var ju väldigt praktiskt och " nytänkande" haha. Man behövde ju inte gå dom 15 metrarna in :) Var dock tvungen att spana in mot Shell för att se eventuella tecken på att jag gjort fel och kanske inte betalat men nää... ingen kom ut och jagade mig.
God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar