tisdag 26 oktober 2010

Tisdag

Gjort massa nyttigheter här hemma idag. Plockat, donat och rensat lite. Matguden ville inte vara med mig idag så brände både köttfärsen och taccobrödet i micron trots att den var inställd på tining. Därför tar jag såklart inte åt mig att det skulle vara nåt fel på mina matlagningskunskaper utan hänvisar helt till fabriksfel eller nåt.

På kvällen blev det stall och ridning på Kasper som kändes som en tickande bomb ungefär. Hade någon på läktaren råkat släppa väder eller nåt hade vi nog varit i andra änden av ridhuset innan någon hunnit säga halv sju. Kasper har ju endel psykologiska spärrar och rädslor för b.l.a ett av hörnen som är otroligt obehagligt.
Då hans energi kunde omvandlas till "tramp och skjut" korta stunder så var han riktigt trevlig. Jag är dock otroligt ostadig i min sits just nu och tror att det kan bero på att jag inte kunnat träna och röra mig som jag vill på länge. Har alldelens för lite muskler i mage och rygg.

Nu lite zzzzz i morgon jobbelijobb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar