söndag 3 oktober 2010

Helg

Haft en mkt bra helg och umgåtts med släkten. Skulle egentligen jobbat men tog semester då jag ville träffa Åsa för vi ses ju inte så ofta då hon bor i Halmstad. Lördag förmiddag åkte vi och hämtade upp henne på kallax och därefter gjorde Eva, mamma, Anso, Åsa och jag stan där jag hittade den ultimata koftan ( tappat räkningen på hur många jag har) Men denna var faktiskt riktigt fin! och man behööööööver faktiskt en ultimat kofta ;) och tro det eller ej men jag tappade inte bort den på Cleo. Kl 19 hade vi bokat bord på Toscana där jag åt en sjukt god plankstek tillsammans med mostrar, brorsor och kusiner. Vi gick vidare hem till mig där vi tjattrade och intog diverse olika drycker för att senare åka in på Cleo. Hade riktigt trevligt ute och det var kul att svänga dom lurviga lite. Dock var det inte så mkt folk ute men det gjorde ingenting.

Idag kan man inte påstå att jag varit särskilt aktiv och borde åka och handla nåt ätbart då det är lite fattigt i kylen. Blev sugen på palt för att Anna med familj åt det då jag ringde. Kanske blir en palt eller två.
Adjos.

Försökte sätta upp några bilder men det tjorvas. Kommer kanske sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar