lördag 24 april 2010

Booooooriiiiiiiiiiiiiiing

Lustigt vad många anledningar man kan hitta till att slippa städa :) Man hittar brev man helt plötsligt måste läsa, en tidning man måste bläddra i, mail man måste svara på och en katt man måste kela med. Man hittar lådor och små askar man inte visste att man hade och måste således noga gå igenom innehållet. Sen måste man ju givetvis blogga om någonting helt meningslöst.
Har absolut inget emot att diska och dammsuga- men kläder! är svårt allergisk mot att vika kläder och städa i garderoben. Tycker heller inte jag gör annat än att städa garderober och ändå har jag inga kläder... får inte ihop den ekvationen riktigt. Det finns fasen inte något som är så trist som att vika och stryka.

Var meningen jag och mamma skulle på Arcus idag på fyndmarknaden men hon tog sitt förnuft till fånga och insåg att hon hade nog mkt skräp där hemma. Jag kände inget större behov av att åka dit även om det skulle innebära att skjuta upp kaoset några timmar :) Nää nu måste jag... nu ska jag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar