fredag 23 april 2010

Djur!

Jag säger bara djur...! med handen på hjärtat så tycker jag faktiskt mer om djur än om människor. Menar inte att jag tycker om den där gräshoppan mer än min bror eller flugor mer än vänner men ibland föredrar jag faktiskt djurs sällskap mer än människors. Med djur menar jag då främst hästar, hundar och katter. Kan inte förklara riktigt varför djurs närvaro påverkar mig så oerhört positivt. Djur har ingen föreställning eller krav om hur du borde vara och agera utan dom finns bara där och tycker om dig precis som du är. Förutom det är dom bara såå jädrans gulliga och goa! Dom är spontana och reagerar på människor och omgivningen på ett totalt naturligt och oföreställt sätt. Jag blir så otroligt glad i möten med djur! Haft en otroligt bra dag med det som ligger mig varmt om hjärtat i focus. Tittta bara på dessa bilder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar