fredag 2 april 2010

Låååång


Guuuud vilken lång dag! Är det långfredag eller nåt? Känns nästan som det i allafall. Haft en lååång dag på jobbet där vi har påskpyntat det långa bordet med långt påskris och långa kycklingar. Har aldrig sett så långa kycklingar faktiskt. Skinkan var i ugnen en alldelens för lååång stund men Jasmin räddade den med det långa benet före. Fick träffa söta Ruth med långa öron men tyvärr ingen lång stund för jag skulle sluta för dagen.

Åkte och solade med min långa pappa som inte är så lång annars men idag var han närmare 2 meter för han hade gjort sig påskfin. Vi solade en alldelens för lång stund för nu är jag lååångt ifrån blek- närmare bestämt väldigt RÖD. Kisse tycker matte varit borta alldelens för långa timmar för han är långsamt kelig nu.
Ev ska jag göra långa slingor i håret och ta ett långt bad och laga nåt långt- typ spagetti. Tror def att Pernilla har på sig långskorna nu idag då det är påsk. Ska nog ta en långpromenad i det fina vädret men annars blir aktiviteterna långsamma och stillsamma då det är jobb i morgon igen och därefter köra den långa vägen till Gunnarsbyn. Ska nog läsa min bok och se en långfilm.
Vi ska grilla hamburgare ute i morgon med jobbet och det blir def långt ifrån oskönt då dom lovat sol :)
Detta blev ett väldigt långt och oseriöst inlägg- Ha en långtråkig dag! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar