måndag 12 april 2010

Lunchat idag med C. Mkt trevligt. Dessutom fick jag lunchen betald :) Strålande sol och vårkänslor i luften.
Efter lunchen gick vi på Kappahl där jag hittade solbrillor och hör och häpna... en topp. Då jag skulle betala visade det sig att mitt visa kort var i den andra jackan. C fick vackert gräva upp sitt kort och betala kalaset. Direkt därifrån gick vi till Jala färg. Behövde lite nya färger samt pensel. Hittade det jag skulle ha och med pinalerna i ett fast grepp stegade jag mot kassan och färggubben började slå in dom.  Men... ca C. Du hade ju inga pengar?! oj! hoppsan! Det hade jag hunnit glömma bort på den minuten det tar från smedjan till Jala färg. C fick vackert ta upp sitt kort än en gång... så blev en billig dag för mig.. haha. Tala om glömsk och förvirrad man kan vara. Ska givetvis betala tillbaka, Tack så mkt för ditt rådiga ingripande :)

Direkt från stan till Vc och prover för morgondagens dropp. Rätt bra i lederna ändå med tanke på att det är väldigt längesedan jag fick medicinen sist. Nu har jag just sett läppstiftsprogrammet och sen surrat i telefonen, nu bad och sen booook.
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar