torsdag 1 april 2010

kärring.com

Blev ingen resa för mig i år. Kvasten fick motorstopp i Gäddvik och då jag skulle tanka den gick den av på mitten. Hade glömt smörja in den med olja i år så träet sprack :( Ringt runt till olika kvastfirmor men alla var uthyrda. Var nog lite sent ute. Nåja... hoppas ni alla andra kärringar får trevligt på blåkulla och ta en påskhutt för mig me!
Var nog bra att det inte blev nån resa. Brukar vara ganska kallt att flyga till blåkulla och vaknade upp och var dyng förkyld. Blir treo för hela slanten så jag orkar åka och jobba dygn kl 15. Fick ju heller inte droppet och det börjar verkligen kännas i lederna. Så hade nog inte tagit mig upp på den där kvasten då dom inte gör dom mer handikappanpassade. Hallå!! det finns faktiskt mindre graciösa kärringar i detta land. Dom borde ha stigbyglar eller nåt. Ska ringa till kvastföretaget kärring.com och klaga!
Nu lite lunch, dusch och försöka piggna till.

Förresten- Vet ni vad jag läste idag! pga kvävningsolyckor/ "lekar" ska mataffärerna börja ta legitimation då man köper plastpåsar! inga under 18 år får köpa plastpåsar from 1/6 2010 Är inte det att gå lite väl långt??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar