onsdag 7 april 2010

snuba

Inte kry och pigg idag. Snubig, febrig och hängig. Märks även att jag är efter med droppet så känns som om jag gått en rond mot Mike Tyson- och förlorat. Ledvärk blandat med träningsvärk är ingen skön kombination. Träningsvärken är då i allafall värt ridningen. Gick väldigt bra igår på Thåtte och fick några aha-upplevelser. Båda gångerna jag ridit Thåtte för Frida har det gått jättebra :) Kunde samla honom och rida i väldigt kort galopp och det var en ny känsla. Det känns i magmusklerna idag! Han kändes även väldigt avslappnad och gick för egen maskin. Sandra och en kund från mitt jobb var och kollade på :)
Idag blir det bara till att vila sig ifrån snuban. Tänker vara frisk till helgen då det nog rasar in folk här på fredag och tävlingar på lördag. Ska även lyssna på Pernilla på Toscana och ta mig ett glas rött och vem vet... kanske det även slinker ner en plankstek.
Väldigt bra att jag har massa böcker att läsa och nu ska jag gå och läsa ut den jag håller på med för den är sjukt spännande!
Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar