torsdag 15 april 2010

Idag har bilen fått sig en guldtvätt samt fått på sig sommarskorna. Det tyckte han var skönt sa han. Killen ordnade även fast plåten så nu skramlar vi inte längre när vi kommer. Lite irriterande är det dock att det börjar regna när jag nu för en gångs skull tvättar bilen- borde finnas någon pengarna tillbaka garanti om det börjar regna inom en vecka då man tvättat :) Eftersom jag inte är gjord av socker så tog jag en långpromenad i regnet. Helt underbart skönt att ventilera tankar och andas frisk luft.
Fick även ett glädjande besked idag ang biopsin- bara en godartad knuta :) en sten mindre i ryggsäcken. Känns underbart! Känner mig lite bättre idag även om kroppen kräver mkt vila just nu, orkar inte så mkt innan jag blir trött och är fortfarande rätt hängig men tror det är på väg åt rätt håll i allafall. Har bara en del saker att fixa och ta tag i men är på god väg :)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar