måndag 19 april 2010

Haft en väldigt skööön och luuuugn dag. Tillbringat timmar i solen på balkongen med en bok och kissen som sällskap. Var även och solade solarium så nu ser jag ut som en vandrande tomat. Tog en lååång promenad där jag hamnade på lite sidospår i djupsnö och slask så jag plurrade med mina tennisskor. Blev lite blött och kallt kan jag säga. Kvällen tillbringades med läppstiftsfruar, tjejsnack, hysteriska skrattanfall och hår :) Borde gå och sussa nu för ska upp tiiidiiiigt och besikta liket därute. Förstår inte varför man alltid ska få besiktningstider mitt i natta?  Kanske är det en väldigt billig mazda till salu i morgon- kanske är det det inte. Kanske är det sol i morgon- kanske är det det inte. Men vad gör det då min moster har en grön spark, västgötakloster ost i kylen och ljus i mina sinnen? :)
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar