lördag 24 april 2010

Har varit så huslig idag så klockorna stannar. Dammsugit, dammtorkat, skurat, diskat, städat garderober och vikt in all tvätt, tagit badrum, plockat och donat. Sen hoppade jag i duschen och åkte därefter till mamma där jag fick kycklingfile och pommes samt god sallad och efter det kaffe och den obligatoriska yatzyn.Tog även hennes disk då jag lika var i farten :) Vi promenerade till bror med flickvän och hälsade på, åkte sen till kioskpiraten och hyrde filmer och godis. Jag fraktade hem herrskapet och åkte vidare till Pernilla och hade tjej och filmkväll. Kan väl inte påstå att filmen vi såg är värd nån oscar direkt men den gick att titta på. Nu har jag just kommit hem, klockan närmar sig 24 och jag har en såndär behaglig känsla i kroppen. Rensat i lgh och rensat omkring mig och det känns så sköööönt! Känner mig riktigt glad och harmonisk och full av energi. I morgon blir det nog träning eller simmning med P och E, kanske även kolla lite hästhoppning i stallet där det är hoppträning. En liten bränna är nog också på sin plats och kaaaanske börjar sätta om lite blommor.
Nu snart sussa. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar