söndag 11 april 2010

Tjo!

Haft en väldigt trevlig och social helg! Fått göra saker som jag tycker om tillsammans med människor som får mig att må bra. Kan inte bli bättre! Lördagen började tidigt i stallet där det var dressyrtävlingar men ingen Thåtte var med så han fick vila och äta hö i hagen i stället :) Gick jättebra för dressyrtjejerna! Efter några timmar åkte jag hem och vilade lite. E kom förbi och vi drack lite vin och surrade för att sedan gå till Toscana och äta samt lyssna på Pernilla med kompanjon och dom var jätteduktiga! Åt oxfile och det satt som en smäck kan jag säga. Myyyycket gott! Var väldigt socialt och trevligt då halva släkten var där samt goda vänner. Jag och E åkte vidare till olivers sen och M var gullig och skjutsade in oss. Var mkt folk ute och träffade många jag kände :) Man kan säga att det blev en låååång dag som börade 07 och slutade typ 03. Sov sen som en klubbad säl. Nu ska jag bege mig ut i den otroligt fina vädret. Suttit på balkongen i solen och så mysigt att höra hur det droppar från taken.
Nedan lite bilder från helgen. Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar