söndag 14 november 2010

Farsdag

Idag är det farsdag så ärade min far med ett besök av mig och mina två kompanjoner (kryckorna) Han fick en liten present och köpte med mig wienerbröd som han älskar. Tror jag måste köpa lite inredningsprylar åt honom i julklapp för hans "pynt" är nog från 80-talet. Frågade när han sist köpte någon pryl till hemmet och det var typ 30 år sen! :) gardiner, mattor och möbler har han dock inhandlat och fått till bra men det behövs en kvinnlig tusch lite här och var. Han har en väldigt snygg bokhylla med fack men sakerna i facken....

Varit och tränat med Maria och det var alldelens för längesen sist. Kommer nog göra dom ryska kylskåpen sällskap i morgon (stela) kunde ju inte gå på bandet så det blev 5 kilometer cykel och styrke. I morgon blir det nog simmning eller ett aqua-pass för har inte nött alltför mkt på min inhandlade baddräkt. Maria berättade en till rolig sak som Felix sagt (du måste göra en bok!) Erika hade sagt åt Felix att han skulle be Rufus (Erikas hund) att göra en konst innan han fick en godis. Då hade Felix sagt : Rufus- blunda! hahaha :) så dom fick vackert förklara att det inte var en konst som Rufus behärskade.

Nu lite tv och sen lite bok. Sätter in en bild på pappa och en borr han vunnit. Ser dock ej så lycklig ut över borren.
Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar