torsdag 4 november 2010

Idag

 Idag har jag...
* somnat 02:30 och konstaterat att hon ovanpå på jobbet gillar att gå i träskor mitt i natten.
* Gått i hundskit och då jag skulle skrapa av skorna i gräset gick jag i hundskit igen.
* Skulle byta simkort på jobbet och fick bara med mig två delar hem så batteriet är kvar där.
* Blivit bekymrad över en kollegas syn på livet och döden...
* Gått in för maten och köpt fisk som jag skulle ha till middag men den är kvar på jobbet.
* Ätit frukost, lunch och druckit mina drinkmixar jag ska få i mig varje dag+smöret. Middagen kvar.
* Handlat åt mig själv, till jobbet samt stöttat 3 kunder i deras handlande(inte så lätt) samt betalat från tre olika kassor och lyckades få med mig alla kvitton tillbaka och få kassorna att stämma och detta HUNGRIG
* Tänkt på en god vän kl 11 och varit väldigt avundsjuk
* Myst med Jack
* Myst med Z
* Tappat ett 6-pack ägg på golvet
* förfrusit två blommor


Köpt hårfärg.... törs jag??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar