torsdag 11 november 2010

parkerings narr

Nu är jag riktigt less den där människan som roar sig med att flytta bilen på Sunderby sjukhus parkering!
Det händer nästan varje gång jag är där och har parkerat. Gör mitt besök hos läkaren och då jag ska sätta mig i bilen och köra iväg är den borta....förstår inte vad som är så kul med att flytta bilar för folk så att man inte hittar igen den. Efter en stunds letande fann jag den dock en bit bort. Ska binda fast den nästa gång!

Fått spruta i fotleden idag. Tror inte att det kommer hjälpa då det mest troligt är artros där med och då finns det inte mkt annat att göra än steloperation eller konstgjord led. Ska på röntgen i morgon och röntga benet jag bröt samt foten.

Redan less snön, snöstorm, skrapa rutor och frysa. Men det är väl bara sisådär 6 månader kvar av vintern... asså shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit. (cirkus möller)
Nu ledig några dagar.

1 kommentar:

  1. Haha! Känner igen det där! Det händer även på storheden ibland, att bilen plötsligt är flyttad! Fan vad onödigt practical joke.. man blir galen.
    /pernilla

    SvaraRadera