tisdag 30 november 2010

Rävigt

Pratade med reumatologen kl 13 och fick komma på en akuttid kl 14. Det kallar jag bra service! Magnus skjutsade mig då jag ej kunde köra själv då knät inte gick att böja pga vätskan. Gick snabbt och effektivt, handlade lite på vägen hem och sen åkte jag och Pernilla till stallet och kollade hoppningen. Då vi åkte från stallet såg vi en räv alldelens vid vägen. Ingen kommer dock tro på oss då både jag och P tog bilder men den vägrade fastna för någon av oss. Den verkade inte alls rädd och satt bara några meter bort från bilen och sen sprang den bara iväg några meter då P hoppade ur och skulle fota. Trots idoga försök och projekt övertalning ville den inte alls vara med på bild.
Nu sova, trött som en padda med tarmvred. I morgon sjukgymnastik i ottan.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar