måndag 1 november 2010

Måndag

Känns lite att jag jobbat långhelg och även varit ut :) Kan säga att det var två väldigt trötta arbetare på Hertsöbo på söndagen. J hade kommit hem kl 05 och jag var nog hemma efter 04. Var helt omöjligt att få tag i en taxi. Idag och igår har jag varit ungefär lika vig som ett ryskt kylskåp då det känns en hel del att vi räjvat järnet på lördagen. Sjukt kul!
Stämplade hem lite tidigare idag och min plan var att göra så lite som möjligt resten av dagen. Kan finnas chans att jag åker och tar en liten bränna och borde också snart färga håret igen... vet dock inte vilken färg jag ska ta. Helst hade jag velat åka till en frisör och göra massa slingor i olika nyanser men ca 1600 är rätt mkt pengar då slingorna ej håller nåt vidare på mig. I Morgon ska jag på Ayur-veda, ska bli mkt spännande. Kostar en del men det kan det ju vara värt om man blir bättre. Sunderbyn och andra plåsterhus ger jag inte mkt för längre.
Lev och må!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar