onsdag 3 november 2010

Nya livet

Det verkar ju vara ett heltidsarbete detta med att starta ett nytt liv. Tycker jag dricker vatten, ingefärsthe, bittermandeldroppar och äter hela tiden...Hur fasen ska man komma ihåg allt? Fick order om att sluta dricka cola light :( saaaknar. Men man kanske får dricka julmust light? Dessutom ska jag stiga upp mellan 7-8 varje dag (förutom en dag då jag får sova längre) OCH äta frukost och den fick inte bestå av nutrilette. Gick väl sådär halvbra idag. Steg upp rätt mkt senare men åt frukost. Har även renat smör som jag ska ta 6 tsk av varje dag då jag tydligen är hyfsat uttorkad/näringsbrist och har en överaktiv lever samt diverse fler störningar. Åt lunch lite senare innan jag åkte till jobbet (14) och ser nu på klockan att det är dags att äta igen... är inte det minsta hungrig. Tar nog ett tag att komma in i tänket men med tanke på kostnaden så är det bara att köra all in. Nää nu ska jag gå och göra mig lite ingefärsthe och käka lite smör innan jag öppnar boendet igen. Jobb till i morgon kl 15.
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar