tisdag 16 november 2010

Tisdag

Ingen ridning för min del i kväll :( har alldelens för ont och tror inte läkaren skulle rek ridning med frakturer. Vi har nu hoppning två veckor så då rider jag inte heller så kanske jag är helare efter det.
Varit på min andra Ayur-veda behandling och det var väldigt skönt och avstressande. Har insett att jag gärna vill ha kontroll så därför har jag svårt att slappna av och ex somna under behandlingar, flygresor och dyl och brukar skoja om att ingen skulle kunna hypnositera mig. Idag trodde jag mig ändå att blunda en stund även om mina tankar var nån helt annanstans. Tror man får träna på det där.

Åkte vidare till akuten då jag ville förvissa mig om att det inte fanns någon fraktur i den andra foten som gjort f-bannat ont nu flera dagar. Dom röntgade båda och fanns inga nya frakturer- än så länge...
På akuten hade en person avlidit och fick uppfattningen att det skett genom olyckshändelse och dom anhöriga var så ledsna. Prästen var där och tog hand om dom. Var så otroligt sorgligt att se och än en gång påminns man om hur skört livet verkligen är.

I morgon blir världens bästa mamma 60 år. Är så otroligt glad över min mamma och den fina kontakten vi har. Blir till att uppvakta henne och sen ska vi bjuda ut henne på restaurang på fredag. Hon fick ju resan av mig men känner jag mig själv så blir det nog ändå nåt litet i morgon. Det var ju så längesen hon fick resan...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar