söndag 7 november 2010

Utgång

Varit otroligt effektiv idag och tvättat en stoooooor tvätt, städat, renbäddat, diskat och vikt tvätt. Gjorde mig sen i ordning och körde till Gammelstan för att hämta upp Maria. Stannade där en stund och åt lite och surrade medans Maria gjorde sig i ordning. Vi åkte sen och plockade upp Camilla och vidare till Erika för lite fest innan utgång. Blev en nykter kväll för mig då jag helt enkelt inte kände för att festa och det var såå bekvämt att ha med sig bilen och kunna köra hem då man vill och man mår sååå mkt bättre dagen efter.
Vi åkte mot olivers runt 22:45 och i början var det lagomt med folk men sen blev det tjockt. Hela idol gänget var ute och det var väldigt faschinerande att se hur folk beter sig så fort dom får syn på en kändis...Man kan säga att dom var väldigt populära och folk fotade, skrek och bad om autografer. Kan dock inte förstå denna hysteri som blir och vad som är så enormt speciellt med att bli fotad med en idol. Tjejerna var som galna och framförallt runt Olle som faktiskt var rätt söt i verkligheten också :) Dock var det en av idolerna som uppträdde stökigt och aggressivt och som var hyfsat rund under fötterna. Måste vara jobbigt att vara kändis och inte få vara i fred men samtidigt hör det ju till deras jobb- att möta fans.
Runt 01 var vi less så då körde jag hem Erika och sen Maria och nu försöker jag bli trött så jag kan gå och lägga mig i min renbäddade säng. Tog några bilder men dom flesta blev suddiga och sen vill folk inte vara med på bild. Fångade dock Maria på Olivers och även mig själv :)
Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar