måndag 22 november 2010

Veckostart

Gjort värsta rycket här hemma och jagat råttor med dammsugaren, vikt in kläder (finns inget tråkigare för dom kommer ut lika fort) diskat, pantat hur många flaskor som helst, dammtorkat och tagit badrummet. I morgon blir det fortsättning på städandet och har en liiiiten känsla av att lite julgardniner och pyssel kommer på sin plats. Måste ju pynta innan jag åker på torsdag förmiddag så att jag har lite julfint då jag kommer hem.

Pernilla och Elivia bjöd på tvårätters middag och jag fick välja mellan korv och makaroner eller piroger. Tog pirogerna och dom var mkt goda. Så mkt trevligare att ha sällskap då man äter och få maten serverad. P har nytt köksbord och stolar, såna där höga barstolar som var svåra att komma upp på men då man väl satt där uppe ville man inte komma ner. Som vanligt blev det en hel del tjejsnack om extremt viktiga saker.
Åkte och tog en liten solning och nu har jag legat på spikmattan och sett Hw fruar. I morgon behandling igen och mest troligt en liten simtur (i badhuset)
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar