fredag 21 januari 2011

Häääälg

Nu är jag ledig tills på tisdag och det känns hur skönt som helst! Har varit lite trött i "fontanellerna" i veckan då jag inte riktigt är van att gå så långa pass. Är så glad och tacksam över att mitt jobb passar mig så bra på alla plan. Började kl 14 på onsdagen och var hemma efter 15 igår. Kissen var allt lite glad att se mig. Han blir dock lite jobbig då jag varit borta länge för då springer han in och ut och ska kela och äta och han vet inte själv i vilken ordning han ska ta allt.
Var bara hemma nån timme och sen bar det iväg till stallet med Pernilla och vita faran. Ridpasset gick helt ok och stundtals var han riktigt fin i formen och trampade på bra med bakbenen. (Nogger) jag är så mkt starkare i höger sida så har lättare att rida hästarna i höger varv-måste nog träna upp mig lite.

Nu snart iväg på hypnosterapi för första gången. Blir spännande att se hur det är. Sen blir det fredagsstäd och förhoppningsvis få upp dom där gardinerna i köket. Har försökt vänta ut dom men nää dom sätter inte upp sig själva.
/L

2 kommentarer:

  1. Vill gärna höra hur det går med hypnosterapin, & varför du går där? Vad ska det hjälpa dig med? Syns nästa vecka, du kanske vill ha sovgäst? ska höra med din mor oxå, blir torsd-lörd (åker lördag)så jag kan gratta Johnny. kommer ensam. kramiz, Moster

    SvaraRadera
  2. Ja det är bara att sova över om du vill :) dock lever jag ju om som faaan på nätterna- så du vet:) Berättar då! Kram!

    SvaraRadera