torsdag 13 januari 2011

Nytt år - Nya gardiner - Ny frisyr

Pust. Denna vecka går jag heltid och det känns kan jag säga!
Men jag måste säga att lägenheten är såå fräsch och trygg. I veckan har jag strykigt och manglat mina nya vårgardiner (inköpta på ICA-maxi), tvättat och vikt in alla kläder i garderoben, snyggt och prydligt som jag alltid gör. Min Kromolåda i köket har fått en make-over, den är rensad från blandade småhopp såsom havrefras, adaptrar, sladdar och tomtar. Toaletten har fått nya förvaringskorgar från Rusta.

Igår såg jag Idolfinalen och fan vad snygg han är Jide!!
Imorgon blir det Bowling på Tuna.

Glömde meddela att jag har varit till frissan också.
Behövde som vanligt en förändring när det vankas VÅÅR!!!
Vad tycks?
Trevlig helg på er där ute!
/L

3 kommentarer:

  1. Jag döööööööööööööööööööööööööööööööööööör :) :)
    faaan vilken snygg frisyr! Jidhe snygg... hm....När Pernilla tar saken i egna händer....hahahaha knäcker mig!

    SvaraRadera
  2. OJ! Vart då rent bestört då jag såg bilden å trodde du fått spunk eller nåt...hm, denna pernilla... iof, allt klär väl en skönhet?? eller hur
    kramiz, Eva

    SvaraRadera