söndag 16 januari 2011

Påbörjat en spännande resa i mig själv. Ska bli väldigt intressant att se var den resan leder.Redan börjat med den fysiska delen (träning, kost, taktilmassage, utökat ridningen, ayurvedatänk och ska påbörja yoga) På fredag börjar den mentala/psykiska delen i form av hypnosterapi som jag blivit erbjuden gratis i forskningssyfte. Känns spännande men samtidigt lite nervöst. Jag har varit ganska skeptisk till alternativa behandlingar men nu när det inte kostar mig något så vore det dumt att inte ta chansen. Får berätta mer sen.

2 kommentarer:

  1. Hallo! Låter Oootroligt spännande, hoppas det blir bra =) håller tummarna. Var ska du börja yoga, på yogacentrat? är snart tillbaka i trakterna =) tror jag. Kramiz, Eva

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jo ska bli mkt spännande :) Har ej kollat ut något yogaställe ännu. Kom hit nu så börjar vi hos dig! :) kram!

    SvaraRadera