måndag 10 januari 2011

Måndag

Helgen har gått i jobbets tecken så har absolut ingenting spännande att skriva om. Ledig idag och i morgon och idag har jag bestämt mig för att göra så lite som möjligt då både rygg och snuva gör sig påmind. Någon vänlig kollega hade stoppat en bok på min hylla som handlar om Annika Östbergs liv i fängelse så den ska jag snart dyka ner i. Måste dessvärre på apoteket annars hade jag inte alls gått ut idag. I morgon ska jag och P spå oss hos en kvinna på Lövsgatan. Spännande! Blir till att kasta sig av hästen och kasta in den i spiltan/boxen för att vara hos spåkvinnan 45 min senare. Hoppas hon inte är hästallergisk! Säger hon nåt riktigt spännande kanske jag delar med mig lite av det i bloggen ;)

2 kommentarer:

  1. Men...Oavsett vad spåkvinnan än säger får du allt dela med dig lite =) Spår hon i tarotkort eller ... kramiz Eva

    SvaraRadera
  2. jadå jag ska dela med mig :) ingen aning om hur hon spår... hakar bara på :)
    Kraaam!

    SvaraRadera