måndag 3 januari 2011

Snurrigt

Jösses vad jag har yrat i natt. Har rest bakåt i tiden till år 94 och där träffat er alla vänner, familj osv. problemet var bara att få er andra att förstå att jag faktiskt varit och lever i år 2011. Försökte bevisa att detta var sant genom att berätta saker som jag annars inte kunde veta som att moderaterna nu hade makten, word trade center samt att morfar var död. Vi såg också nåt program på tv och jag berättade hur det slutade men ni var ändå inte så övertygade om min tidsresa.
I nästa sekvens gick jag på styltor över bergnäsbron och ingick i någon slags cirkus??

Råkade radera hela inlägget om nyår då jag skulle redigera. Orkar inte lägga upp allt igen. Nyår var i allafall väldigt trevligt med underbart god mat i goda vänners lag. 2010 var inte något toppen år för mig så jag hoppas att 2011 blir mkt bättre! främst ur hälsoperspektiv. Älskar nystarter och nya år!

Detta år har börjat med en braka förkyldning och skulle gjort arbets ekg idag men dom vill inte ha dit snuviga personer för att göra det. Blir nog inte rättvisande värden om man cyklar med feber. Fick ny tid den 14e.

Det lär bli en lika lugn dag idag som igår. Blir rastlös av att vila men orkar samtidigt inte göra så mkt annat. Måste dock ut och handla en snabbis för här finns inget att mota hungermonstret med. Tror nog att det bestämt slinker ner en bok då :) för läsa är bra då man är opigg.
Ledig till på lördag och efter det börjar min heltid på riktigt. Bäst vila sig i form.
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar