tisdag 4 januari 2011

Tisdag

Varit hos Maria idag och fått taktil/vanlig massage. Var i himmelriket i ca två timmar och jag kan säga att det är ganska trevligt där. Höll dock på att hända en liten olycka då jag skulle parkera... gick ur bilen och skulle betala och bilen börjar helt plötstligt rulla bakåt ut mot trafiken (pastabacken) asså tjiiiiiiiiiiiiiiiiiiit! Slängde upp dörren och drog i handbromsen och bilen stannade snällt så orsakade ingen olycka tack och lov. Måste missat P och haft Drive inne. Dessutom small det av bara fn i min framruta och fick ett stenskott av en traktor. Tack så mkt! Vad är blir jag skyldig?

Nu ska här stuvas undan tomtar och troll och allt som har med julen att göra. Hörde jag vååååååååååååår?
snart stallet och rida och har nu även börjat rida varannan vecka på torsdagar också. KUL :) varje vecka på torsdagar också blir dessvärre lite för dyrt. Ska även knyta en ny bekantskap i veckan i form av en Fantomen som är en gammal snäll häst som står ute i Gäddvik. Meningen är att jag ska börja motionsrida den lite i skogen en dag i veckan om allt går bra.
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar