fredag 7 januari 2011

morgon

Vaknade till kl 06 och kollade på mobilklockan. Hade då fått ett sms kl 04:22 av min käre far. Det stod : skönt med bara -6 grader idag. Ska strax ge mig ut på promenad med pannlampa släpandes på ett bildäck..? hm...Han fick till svar att : gör du det men gå inte hitåt bara! Hur kan man ens hitta knapparna på mobilen kl 04 på morgonen?
Sovit rätt dåligt och kommit fram till att jag gör det då jag tagit Betapred (akutcortison) tänker inte ta det mer eftersom effekten är obefintlig. Skulle prova ta 10-15 tabletter inför ridningen och se om andningen blev bättre men inte det. Ska nu begära att få göra en Bronkoskopi för är jävligt less detta nu! Inser ju dock att bronkoskopi är en lika jäklig undersökning som Gastroskopi men får hoppas att dom tänker dopa mig lite innan. Få ner slangar i halsen/luftrören är inget jag hoppar jämfota av glädje över att få göra.

Lite träning/solning idag och förhoppninsvis få upp nya gardiner i köket. Jobb lördag-söndag.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar