måndag 19 september 2011

gåva

Fick ett sms av Erika där det stod att "vissa har tomtar på loftet medans andra har dom på balkongen"
Förstod nada och trodde hon hade börjat julpynta balkongen eller nåt. Kom på att jag skulle gå ut på min egen balkong och titta och där stod burken nedan med godis och ett krya på dig kort :) Hur snällt var inte det?

Blev en kort andas lite luft sväng i kväll. Varit inne rätt mkt sista tiden och gillar verkligen höstluften.
Skulle koka mig en kopp te men hittade det inte så då beslöt jag mig för att riva ut hela skafferiet och städa det. Nu är allt i prydliga rader. Sen glömde jag då helt bort att dricka nåt the så nu blir det en kopp och lite idol.



2 kommentarer:

  1. Vilka underbara vänenr du har!
    En ser till att du tävlar om en resa och en annan gör sån där rolig uppmuntran. En stjärna på himlen för dem!

    SvaraRadera
  2. Ja att jag har!! Vad vore man utan vänner? :)

    SvaraRadera