fredag 30 september 2011

skönhetsoperationer

Angående det här med skönhetsoperationer.... vissa går helt enkelt rätt mkt för långt eller vad säger ni?
Jag har inget emot människor som vill operera sig och har själv tagit bort mina påsar under ögonen som var väldigt stora. Jag såg alltid trött ut och till slut hade jag stört mig nog länge på dom så då åkte dom väck. Hade jag haft pengar så hade jag nog kunnat fixa lite här och där men tror faktiskt att man lätt kan bli beroende. Hade bara gjort små förändringar som antagligen bara jag själv skulle märka. Ta bort en liten rynka här och en liten rynka där. Brukar läsa Linda Hallbergs sminkblogg ibland och där gör hon reklam för en ny produkt som fullkomligt smälter rynkorna på ca 10 minuter. Visst det låter helt otroligt men om man får tro video och bilderna så blir man rätt förvånad. Krämen ska visst verka i över 8 timmar. På Lindas blogg kan man se före och efter bilder på en läsares mamma som gav klartecken till att bilderna kunde läggas ut. http://nyheter24.se/modette/lindahallberg/Det är ungefär som dom där läppstiften som gör att läpparna sväller men här är det i stället en kräm som på nåt sätt fyller ut rynkor och tar bort påsar under ögonen osv tillfälligt.
Kan ingen beställa så jag får veta om den fungerar? :) kostar nu ca 800 kr som pröva på pris men den lär ju bli jädrans dyr om den fungerar. Tror nog jag behåller mina rynkor. Dom är inte så många än så länge.

naturlig som få...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar