torsdag 15 september 2011

torsdag

Undrar om man kan ringa störningsjouren för att ens egna tankar stör en så man inte kan sova. "Hej! jag har ett gäng tankar här som stör och har sagt åt dom flera gånger att tysta ner sig men dom lyssnar inte". Nä tror inte man kan göra det men det hade varit bra i fall man hade kunnat! Skulle även vilja ha en sån där on och off knapp som man kan trycka på då man är less att grubbla på något. Just grubblerier har en tendens att komma just då man ska sova och ibland är det omöjligt att stänga av tankarna. Har haft en riktig grubbel natt i natt på jobbet och kom inte fram till något vettigt. Dessutom så pratade några kunder väldigt ingående om spöken, demoner och om att bli besatt osv. Deras historier skulle platsa i vilken rysare som helst. Tillslut stängde jag in mig på kontoret för att slippa höra då jag kan erkänna att jag är lite rädd för spöken och övernaturliga saker. Då börjar jag tänka på det dom berättat och har sen svårt att sova.

I morgon har vi kurs så åker och hämtar min kollega Calle på morgonen och skulle få frukost där. Inte illa :)Dessutom ska jag få träffa deras nyaste tillskott Melvin som är en månad gammal nu och det var längesen jag träffade Elizi (deras rhodesian ridgeback) Sen bär det iväg på utbildning och lunch på stan som Calle skulle bjuda på för att han åkt med mig så många gånger. Ibland har man tur. Nu är det bok och sängen som gäller. I morgon är det helg!
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar