lördag 3 september 2011

ingenting

Kom hem runt 15 efter ett dygn på jobbet. Har fått värsta snuban och kraxar och väser. Ringde Maria och frågade hur det hade gått på tjejmilen och dom var nöjda med sina tider. Surrade länge och väl med mamma och vi smed lite roliga planer så efter det samtalet hade jag energi och tog mig an hela lägenheten. Dammsög, skurade, diskade, vek tvätt, skurade badkar och övriga toan, dammtorkade, cyklade till coop och handlade, kokade fisk åt tjockis katten, vattnade blommor och rensade ut kläder jag inte använder som mamma får ärva. Gillar känslan då det är välstädat och man trivs så mkt bättre! Men jag vill ha en ny bokhylla nuuuu.
Klockan är närmare 00 men konstigt nog är jag rätt pigg. Köpt en ny pocketbok som heter hur kunde hon? och är som vanligt en sann, tragisk berättelse. Snart sängen och läsa. I morgon börjar jag 15 och jobbar ett dygn och sen är jag ledig tisdag och onsdag. Detta var verkligen ett väldigt ointressant inlägg men det bjuder jag på :)
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar