fredag 12 april 2013

action

Från att inte hända något så händer allt helt plötsligt lite för snabbt. Då man ska på behandlingshem så krävs tre rena prover om man är " ute" alltså inte inlagd på ex beroendeenheten i stan. Jag hade missuppfattat min s-sekreterare och var inte och tog något prov i onsdags då jag inte hört att det var ok att åka till Öberga till veckan. Då vi pratade på förmiddagen så skulle jag åka och lämna ett prov innan 11 så åkte iväg men då jag kom fram var provtagningen på tredje våningen och hissen som fanns krävde nyckel. Det var bara att snopet åka hem igen. Ringde upp ss och eftersom Öberga skulle bli framflyttat en vecka till då man bara kan ta prover mån, ons och fredag så bestämde vi att jag skulle tillbringa ett dygn på beroendeenheten och åka direkt därifrån till Älvsbyn med egen bil på onsdag.

Nu blev det helt plötsligt väldigt mycket att göra. Måste packa, städa då jag ska låna ut längenheten, tvätta, tvätta bilen, hämta ut mediciner jag behöver, åka på vårdcentralen och få remiss till b:e, närvara på mammas vårdplaneringsmöte och gärna hinna besöka en frissa också. Dessutom ska jag åka till Boden före tuppen i morgon bitti med Pernilla. Mitt i allt skulle jag behöva få på sommar fötterna på bilen med det är nog överkurs. Detta hade Maria hunnit göra på 27 minuter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar