lördag 6 april 2013

Idag har jag sett en hel hockeymatch och nu förstår jag varför jag inte kollar så ofta på hockey. Man får ju hjärtsvikt och högt blodtryck. Jäklar så spännande det var och otroligt roligt att Luleå nu är i final. Bra match.

Har varit till mor idag med bror och hon var ganska trött men infektionen verkar gå och rätt håll. Blev inte så jättelänge då hon behövde vila. I kväll fick jag besök av dom fina damerna Pernilla och Elivia och fick både mat och diskat och det är jag oändligt tacksam över. Pernilla behövde diska av sig lite då hon själv har blivit med diskmaskin och mina stora diskar är att föredra minst en gång i veckan. Man kan börja må dåligt om man inte får diska. 

Har helt fastat i boxarnas värld och nu ser jag Mc Leods daughters. En rätt rar och okomplicerad serie med mycket inslag av häst och komockor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar