onsdag 10 april 2013

onsdag

Hade inte tänkt fira min födelsedag alls igår men kom på bättre tankar och åkte och köpte tårta och  bulla på Holms. Otroligt gott fika och  trevlig och hjälpsam personal. Holm måste ju ha funnits i typ 400 år (nästan) Kommer ihåg att man sprang till Holms och köpte onyttigheter då inte maten var så tilltalande i skolan ( norra örnässkolan) Hon som jobbade där hjälpte mig till bilen med kaloribomberna då hon såg att jag gick på kryckor. Service!

Fina flickorna och bröderna kom förbi och vi surrade och fikade. Fick en jättefin sjal av Pernilla och Elivia i favorit färgen turkost, glas med turkos fot från Anna och Maria med familj och lila godisskålar av Erika. Pappa hade varit och postat kuvert med pengar av honom och farmor men farmor ligger ju också på sjukhuset så hon kunde inte komma och inte kära mor heller. Kan inte fatta att jag fyller 40 nästa år! Hur gick det till? Det är ju våra föräldrar som är i den åldern.

Nu ska jag beställa lite boxar då jag bara hade den första av Mc leods och måste ha fortsättningen på den och Down town Abbey. Insett att boxtittande inte är någon billig hobby. Undrar hur många boxar det skulle bli av glaumor?

/L

5 kommentarer:

  1. Hmm, hoppas paketet kommer snart då. Ingen mormor och moster då??

    Hoppas du fick en fin dag gumman. Idag har solen lyst och det har varit toppen skönt väder, dock länge än till snösmältning här. Kramiz

    SvaraRadera
  2. Ett tips, på swefilmer.com kan du se en massa filmer och serier både gratis och lagligt. Bl.a Downtown abbey. :)

    Lisa

    SvaraRadera
  3. Finns det en fortsättning på Downtown A??

    SvaraRadera
  4. Jag tror det ska komma en fortsättning. Har satt mig på bevakning på cdon.com. Ingen aning när det kommer dock.

    SvaraRadera