torsdag 11 april 2013

affirmationer

Pernilla har ett magiskt kylskåp. Allt hon hänger upp där inträffar. Det kallas visst affirmation. Här om dagen hängde hon upp en bild på Göran Persson och dagen efter plingade han på dörren ( nämen kanske inte riktigt så) Saken är den att det faktiskt fungerar för Pernilla men inte inträffar mina affirmationer då jag hänger dom. Pernilla säger att det beror på att jag inte har någon ordning och blandar kort med bilder, kallelser, inbjudningar och olika slags magneter så affirmationsfixaren (universum?) inte förstår vad jag vill ha fram. Pernilla tog ner allt utom ett kort på Thåtte och Kasper så nu bara väntar jag på att Luleå ridklubb ska ringa och säga att dom har skänkt Thåtte till mig ;) Den bilden får stå för att jag kan rida i framtiden och att mitt ben blir så pass bra så att det är möjligt. Ska hänga upp några andra bilder och affirmera fram saker jag önskar ska inträffa.
Ni kanske också ska prova? 

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar