måndag 13 september 2010

Dropp

Eftersom det blev droppstrul förra veckan har jag idag varit och tankat mig full igen. Hade massa konstiga drömmar i natt om att mitt knä höll på att svälla och att jag jagade runt efter nässpray och alla affärer var stängda. Då jag vaknade så hade knät minsann börjat svälla och kunde inte andas alls genom näsan...konstigt vad man kan få in saker i drömmarna. Hoppas på att droppet och lite xtra cortison gör att knät går tillbaka igen.

Fick brev i dag om att jag ska på röntgen i morgon och kolla foten. Äntligen! så det blir Sunderbyn två dagar på raken denna vecka. Är det inte lite snålt att skicka ut kallelsen dagen före man ska dit?  hoppas verkligen att dom inte har har skrivit fel månad så att det är i oktober jag ska. Då blir jag en hel del arg och kinkig om jag tagit ledigt från jobbet och åkt i onödan.

 Varit och handlat, röda korset och en liten bränna. Hade tänkt vara superhuslig och laga lite mat och frysa in då jag insett att t.o.m katten äter mer varierat och nyttigt än vad jag gör. Har i allafall ätit frukost (sen) lite nötter och en frukt som mellanmål och ska def äta middag. Detta låter säkert väldigt normalt i alla andras öron men kan säga att det är mkt sällan jag äter mer än ett lagat mål per dag samt frukost. Brukar helt enkelt inte vara hungrig på morgonen.
Nu vila en stund och sen sätta igång med matlagning och lite städning.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar