torsdag 30 september 2010

Torsdag

Haft en mkt lugn och skön dag. Hade så mkt tid i flexen som jag var tvungen att ta ut så åkte hem redan på förmiddagen från jobbet. Planen var att vila lederna så mkt som möjligt då det blir lite blandade aktiviteter i helgen som jag gärna vill vara med på då vi ska ha lite släktgalej :)Var ganska längesen jag hade så här mkt besvär men beror nog på att jag avlastar vänster fot pga smärtan och i stället då felbelastar höger fot så det blir inflammationer i lederna där.

Kom på att 50öringen slutar gälla f.r.o.m i morgon så åkte till banken och växlade in mina mynt. Hade 1700 kr i småpengar i burken. Inte så pjokigt. Sen blev det apotek, handla och därefter film, idol och lite datasurf.
Snart sängen och förhoppningsvis är det bättre i morgon då jag har lunchdejt med C.
godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar