söndag 12 september 2010

Sega söndag

Hade så många planer för dagen men det blir liksom inget gjort. Hade tänkt dammtorka, dammsuga och skura men fastnade framför idolrepriserna. Har faktiskt dammtorkat samt plockat och kissen sover så gott så kan ju inte skrämma/väcka honom med dammsugaren. Eller? bra att ha nåt att skylla på. Har tvättstuga kl 17, hur tråkigt är inte det? typiskt söndagssyssla. Planen var även att åka och se lite hopptävlingar i Björsbyn men var så tråkigt väder.
Pratade med mamma i telefonen och tydligen har jag skrämt upp stackars mormor så hon inte kunnat sova ordentligt sen vi for (förra söndagen) Fick för mig att det spökade i hennes hus då jag hörde någon andas tungt i gästrummet där jag sov samt "hyssade" åt katten då han jamade på natten. Trodde det var mormor eller mamma som gjorde det men ingen av dom hade gjort det. Råkade nämna det på morgonen och det var visst inte så bra...mormor är visst väldigt mörkrädd. Försökte få det till att det var hennes nu avlidne gubbe som hälsade på men hon var rädd i allafall. Sorry mormor!

Ska försöka ge mig ut på en promenad då foten nu känns lite bättre. Är nog inte så bra att gå så långt men lite frisk luft kan ju inte skada. Hade jag inte haft tvättstuga hade jag ringt Maria och hört om dom skulle vara hemma senare. Inte träffat lilla Felix på länge nu.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar