onsdag 29 september 2010

kortblogg

På jobbet så snabbskriver lite. Har ett sånt där jätteroligt 26 timmars pass. Dock ska jag nog sluta tidigare i morgon då jag har tid i flexen som måste tas ut. Vi har haft personalmöte och tydligen blir inte dom nya lönerna färdiga förrän i nov. Nåja... då blir det lite extra pengar till jul (suck för julen) den kommer alldelens för ofta och är alldelens för kall och alldelens för vit.
Känns en hel del idag att jag red igår. Har ont i leder jag inte brukar ha ont i. Trevligt med lite variation dock ;) blir ju liksom tjatigt att alltid ha ont i samma leder. Men kan ta lite ont här och där för en timme på hästen. I morgon måste jag ringa ortopeden och få tid och komma och kolla foten. Den känns inte bra alls.

Pratat med bror i kväll om dom där potatisklubborna som fanns förr i tiden. Kommer ni ihåg dom?? dom var ju supergoda, lite oregelbundna i formen, sega och ljusbeiga. Smakade nougat/salt och alldelens underbart! Någon som vet nån kiosk som fortfarande säljer dom? vill ha!

Nu snart jour. Sov gott!

1 kommentar: