torsdag 16 september 2010

Målning och politik

Då har man varit och gjort sin plikt- röstat. Förtidsröstade då jag jobbar på söndag. Var rätt säker på vilket parti jag skulle rösta på men hittade sedan läsning på nätet om saker partiet stod för och åsikter jag inte höll med om så därför ändrade jag mig i sista stund. Tycker dock inte det fanns något parti som kändes självklar så därför röstade jag med hjärtat och för/åt dom jag bryr mig om.

Pratat med reumatologen idag och fick besked ang foten som spökat länge. Sköterskan rabblade upp massa text där det mesta var på latin så blev inte mkt klokare. Måste vänta på brevet från min läkare som förhoppningsvis skriver det på svenska så man förstår. Det jag förstod nåt av var att det fanns skador vid hälsenan och insidan av foten och vad man kan göra åt det, om man kan göra nåt, hoppas jag få besked om i brevet.

Målat halva dagen och tiden bara rinner iväg. Vilken bra terapi! Höger knä är rätt svullet så kan dessvärre inte ge mig ut på långpromenad fast rastlösheten river i kroppen. Väldigt frustrerande att ha massa energi lagrad och inte få ut den. Funderar dock på att åka och köra ett styrkepass och träna det jag kan men om jag känner mig själv så tar jag väl i för mkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar