onsdag 15 september 2010

Onsdag

Tisdagen bestod av röntgen, jobb och middag med Maria före ridningen. Vi åt pastasallad-nyttigt och gott. Red Kasper på våran lektion och det gick rätt ok. Tycker han är rätt rolig att rida. Åkte hem och såg idol och enligt mig hade Björn Nagander en dålig låt samt att gitarren ej var i takt så tyckte juryn var snälla som lät honom gå vidare. Sjunga kan han ju dock så hoppas han gör bättre ifrån sig i Sthlm så man har nåt att titta på i höst :) Ge mig en haklapp.

Idag har jag lunchat med Camilla på stan samt strosat i affärer. Vi pratade lite om hur vi skulle rösta och hon var inne på samma linje som mig, det är många i bekantskapskretsen/släkten och på jobbet som är inne på den linjen. Självklart är det ju så att man inte håller med om allt ett parti står för utan man får ta det som stämmer bäst överens med det man själv tycker. Förstår inte hur politik kan göra vissa människor så upprörda, jag är rätt ointresserad av hur andra röstar.
Nu ska jag ut och ränna lite.
Tjao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar